لاپاراسکوپی رحم چگونه انجام میشود؟

تعرفه تبلیغات در سایت
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس
عنوان عکس

جستجوگر

یافته ها در جستجو

    امکانات وب

    آرشیو مطالب

    برچسب ها

    سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 25 ساله هستم و خردادماه عمل لاپاراسکوپی انجام دادم و تیرماه 12 تا سینال تزریق کردم که دوره پریودم 18 روزه شد (قبلا 30 روزه بود)، این ماه تخمدان راستم و کمرم به شدت درد می کنه و گاهی حالت تهوع و سردرد هم دارم و باردار نیستم. علت چیه؟

    پاسخ دکتر کتایون برجیس، جراح و متخصص زنان و زایمان و فلوشیپ نازایی:
    شما باید برای بهم خوردن دوران قاعدگی خود به متخصصی که شما را لاپاراسکوپی کرده است مراجعه کنید تا علت بهم خورن قاعدگی خود را بدانید و به شما پیشنهاد می کنم که به مراکز ناباروری هم مراجعه کنید تا به صورت دقیق تری مشکل شما پیگیری و سیکل های درمانی برای شما در نظر گرفته شود. برای درمان کمردرد و سردرد خود بهتر است که به صورت جداگانه ای درمان را شروع کنید چون علت های زیادی برای این دردها وجود دارد.

    نویسنده : رضا رضوی بازدید : 6 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1396 ساعت: 15:57
    برچسب‌ها :
    اخبار و رسانه هاهنر و ادبیاترایانه و اینترنتعلم و فن آوریتجارت و اقتصاداندیشه و مذهبفوتو بلاگوبلاگ و وبلاگ نویسیفرهنگ و تاریخجامعه و سیاستورزشسرگرمی و طنزشخصیخانواده و زندگیسفر و توریسمفارسی زبان در دیگر کشورها